Vrácení a reklamace
V případě reklamace zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 dní od doručení, doporučujeme pro urychlení vyřízení vyplnit náš online formulář, který se nachází na této stránce níže!
Výrobky lze vrátit, dodržením následujících kroků:
Vyplňte reklamační formulář - Reklamační formulář naleznete níže.
Zabalte objednávku - Reklamované/ vrácené zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození (využít můžete původní balení). Ke zboží přiložte kopii faktury.
Odneste objednávku - Objednávku odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny (naleznete zde) a obsluze uveďte kód 94712191, díky kterému objednávku odešlou zdarma zpět k nám! Pokud zvolíte jiného doručovatele, použijte adresu Weburny.cz, Masarykova 1688/49, 400 01 Ústí nad Labem-město, Česká republika, v tom případě však nebudeme hradit přepravu.
Peníze Vám budou vráceny během několika dní na Váš bankovní účet poté, co obdržíme zásilku.
info@weburny.cz
+420 601 556 498
Reklamační řád
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
- V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
- Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: Weburny.cz, Masarykova 1688/49, 400 01 Ústí nad Labem-město, Česká republika.