Objevte kolekci pamětních skel z prvotřídního českého křišťálu

Reklamace zboží

Objevili jste na výrobku nějakou vadu? Na naše zboží máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců.

Zákonná záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové (v záruční době), začíná plynout nová záruka.

Jak postupovat při reklamaci?

1. Vyplňte reklamační formulář

Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář, který následně spolu s fakturou přiložíte k reklamovanému zboží.

2. Zabalte zboží

Kompletní balík, který obsahuje zboží určené k reklamaci a výše uvedené dokumenty, prosím řádně zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození při přepravě.

Pro zabalení objednávky můžete využít její původní balení.

3. Odešlete zboží

Zboží buď můžete odnést na kteroukoliv naši pobočku nebo na nejbližší podací místo Zásilkovny (naleznete zde). V případě využití služeb Zásilkovny, uveďte prosím obsluze kód: 94712191, díky kterému bude vaše zásilka zdarma odeslána zpět k nám.

4. Hotovo

Po přijetí reklamovaného zboží vás budeme informovat e-mailem. Peníze vám budou vráceny během několika pracovních dní na váš bankovní účet, ne však dříve, než dojde k doručení reklamovaného zboží.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase.


Nevíte si rady? 
Napište nám, prosím, na info@weburny.cz nebo zavolejte na infolinku +420 601 556 498 (pouze všední dny 9:30-16:00).

+420 601 556 498K dispozici od 9:30 do 16:00
info@weburny.cz